Thursday, July 19, 2012

HATI ITU ANEH

kelmarin, aku boleh duduk berjam jam lamanya
memikirkan tentang satu hal...

DIA,,

Dia,

Hati itu aneh. Bagaimana tiba tiba hati boleh rasa seperti di hiris, sedangkan tiada pisau, tiada organ yang dikeluarkan. Hanya rasa kurang selamat melihat dia ..

Hati itu aneh...
Dulu, aku mengharapkan seseorang yang akan menemani aku dalam setiap apa yang aku mahu lakukan, sekalipun pergi membeli tettt...

Sebab aku mahu segalanya galanya di lakukan bersama sama. Sesuatu yang belum pernah aku praktikan selama 24 tahun aku hidup.

Hoho. Mengada.

Hati itu aneh.

Hati itu aneh. Kenapa aku suka dia,

Hati itu aneh
Dinafikan sekalipun...
Hati masih mengiakan..

Aku suka dia.
Hati tidak pernah menipu.
Cuma kadang kadang kita yang menipu hati.

Hati sakit, kita cakap wo hen haooo...haooo...
Hampeh. Padahal menangis mengalahkan ziana zain dalam sembilu. Eh. Tetibe.

Hati itu aneh.
Kita suka dia ..terlalu ...suka.tapi bila kita rasa kekurangan..rasa seperti mahu berundur dari dia...

ATAU...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: