Monday, July 18, 2011

SINOPSIS JUVANA EPISOD AKHIR

Selepas 3 bulanlebih berlalu..akhirnya malam ini Juvana akan menutup Tirai...
wah, tak sabar nak tengok ending dia..



Jum buat Teori...buat sinopsis sendiri sebelum pukul 9 sat gi..
Hee..berikut ialah teori Beeha... pasal sinopsis akhir cerita ni..

1)Daim cedera Parah, tetapi akhirnya sempat di selamatkan selepas cikgu  Ariffin bongkarkan semua rahsia. Semua yang bersalah ditahan polis.

2) Daim mati di tangan botak, Cikgu Zakiah pulak telah di apa-apakan cikgu Azmee

3) Botak sebenarnya baik, berpakat dengan cikgu Raja dan cikgu Azmee untuk perangkap mereka.

4)Heee.............MACAM MANA KALAU SEBENARNYA CUMA MIMPI DAN MAK DAIM TAK DI BUNUH PUN? itu cuma mimpi Daim sebab mak dia abaikan dia? Hee...

Tah la...sejam dari sekarang! Cerita ni akan start...cepat bersedia..hee....
dan tunggu ending nya...







5 comments:

Syazwan Che Deraman said...

macam best je cerita nie :).tapi sini tak ada pawagam :(

Beeha B. said...

hee..pawagam la sgt wan..ni tv 3...eh pawagam kerteh kan ade..

♥ ♥ Fieyszah Noewrhafizah Mohamad ♥ ♥ said...

ape ae kelemahan x10 mini tu .. hehe . bley komen kat blog fizah x .. http://mykechikdiary.blogspot.com

Diana @ bilakukatacinta said...

terjah..selepas sy di terjah dari segmen bangku kosong...hehehe....dear..salah lah imaginasi u tntang juvana tu

Beeha B. said...

haha..tapi teori yang pertama tu betul kan? hehe...eh tepat....lain2 je salah...