Thursday, December 29, 2011

AKU DAN ETUDE HOUSE

Sebenarnya dah lama aku pergi..tapi sebab blog aku ni harus di update, jadi nak cerita jugak la walaupun tak seberapa. Memandangkan di pantai timur tak da Etude House, jadi aku menapak juga ke pantai Barat demi Etude House. Ceyh!!

So aku beli ni, shower cream Petit Bijou, dan Body lotion Petit Bijou. Disebabkan aku tak boleh tak ada benda ni, jadi aku beli jugak. Sebab maybe tak akan ada lagi dah..RM30 untuk 1 set, Murah nak mampus, dah la percuma kotak merah ni, memang sayang la kalau tak rembat..



Bau dia memang amat sangat best. Lembut je dan tahan lama jugak.Rasa segar je..
Then paling best..aku memang suka kalau dapat hadiah free ni..
Disebakan belian aku melebihi RM120 so dapat pouch ni


seperti yang tertera pada iklan di bawah ini..


okay tu je..bye darla!

2 comments:

alexayussida said...

minat betul die :) nti jd mak andam yus la bole :p

B33HA B3n said...

hahaha..tak mampu nak make up kan doctor cantik...