Tuesday, January 24, 2012

FOX RAIN TU BETUL KE TIPU?

Memang sah la tipu. Okay, merujuk kepada cerita My Gf is a Gumiho yang aku tengok 5 bulan yang lalu. Ya, aku bab citer korea ni memang kalau cousin aku bagi bulan 6, bulan 8-9 belum tentu aku tengok. Macam si poyo Anas bagi aku cerita "Attention Please" dekat aku masa bulan 8 2009, Bulan 12, 2009 baru aku tengok cerita tu, and dalam bulan Jan 2010 baru habis. Sebelum bagi, part suruh tengok tu dari tahun 2008, memang tak la aku nak cari , tunggu dia bagi. Bukan tu je, Novel yang dah 2 minggu aku beli, 50 ms pun belum sampai.

Tadi aku terfikir, kalau kau jumpa seseorang tu yang boleh tarik kau supaya mencintai agama, tapi dia ignore terus korang...then lagi satu korang jumpa orang yang berlainan agama dengan korang tapi sangat-sangat take care pasal korang mana korang pilih ?

jap, bateri fon aku habis, nak cas ke tak nak erk? Malas.
orang cuti CNY aku gatal nak kerja.

i do not own this photo

2 comments:

therosputih said...

kau ngan aku same le jugak bab2 tgk cite nih...ada kawan aku bagi dr thn 2009 lagik, dan smpai skrg belum terbukak pintu ati lg nak nengok...apakesss....mmg aku takkan tgk kot...wakakaka

B33HA B3n said...

haha..sama kan...kwn aku bg "attention please" tu tahun 2009..bulan 1 2010 baru aku habis tgk..die suruh tgk masa tahun 2008 kot xsilap..haha..