Saturday, March 16, 2013

DRAMA: JODOH DI ASTRO RIA

Setiap Minggu, drama ni yang aku tunggu. Kenapakah???sebab jalan cerita ni hampir sama dengan novel Favourite aku. (Cinta Perisa Dia oleh Lynn Dayana) 

i do not own this photo
Dalam Drama ni, kalau sinopsis, sama macam apa yang kita jangka..dua dua pasangan saling tak suka...lepas tu mesti akan ada sesuatu yang buat mereka saling "terpaksa rela" untuk beri peluang supaya suka.

Kalau aku lah kan, kalau aku jadi Olly ( Scha) rancangan tu kan live, buat lah sesuatu supaya penonton rasa menyampah, kan kan..tu kalau realiti nya la..namapun drama kaaan...

Oh ya, dalam drama ni, ada pelakon baru yang menarik minat aku untuk google pasal dia. JANNA NICK yang memegang watak Elle,28 seorang pemilik butik. Kalau betul lah rancangan ni memang real..Elle akan jadi peserta favourite aku. Sebab, dia happy, kelakar, and bengong. Pendek kata, aku suka jugak lakonan dia. Walaupun annoyyyyyyinggggg gila suka menjerit kan, tapi jerit dia tu buat aku gelak..sekali dengan mulut bunyi "Gila" .

i do not own this photo
source: Twitter JannaNick 


Tapi google pasal dia, tak banyak pun cerita pasal dia ni, gambar pun tak ada.Ni aku skodeng twitter dia. =.=

Pelakon lain pun not bad, pandai jugaklah pengarah ni ambik pelakon sebab tak bosan tengok, serius bagi aku tak bosan. 
I do not own this photo- Elle yang sebelah pakai tudung tu, rambut karat.


Sebelum ni pun kita kan pernah tengok rancangan mat saleh The Bachelor, The Bachelorette lebih kurang ah Dialog pun kadang kadang aku rasa mana mana program realiti selalu macam tu , sama. 

"Di hadapan saya, berdirinya dua wanita cantik bla..bla..namun saya cuma ada satu gambar di tangan blalallala.." Gitu...kan? Cuma cerita ni bagi cincin,

Okay babai. Tu je. 

______________________________________________________________________________

#Hari ni berlangsungnya Terengganu Mount Berembun Green Challenge.Lokasi kedua bagi  Sirkit Cabaran Gunung Negara. Harap Faiman baik baik aje.. :) Untuk semua peserta juga ok! 681 Peserta..woaaah....

1 comment:

shida said...

not bad la cite nie...slalu tgk pun kalo smpt..huuu~~
sempoi je scha brlakon~~ :)