Friday, April 15, 2011

CHANEL: BILA SEJUK...AKU MULA FIKIR BUKAN BUKAN....


"Fashion fades, only style remains the same"


Dekat Uitm KBM ni memang sejuk gila. gila PUNYA SEJUK


uitm KBM -i do not own this photo
Ehm..mula-mula nak cakap...Uitm KBM dan Uitm Lendu Berbeza ya...Dua-dua dekat Melaka, tapi Uitm KBM DEGREE sahaja, manakala Uitm Lendu@ Alor Gajah DIPLOMA sahaja.

So, ni adalah Uitm KBM.

Memandangkan Punya lah sejuk. Boleh beku darah kalau duduk kat sini. Mula-mula aku boleh tahan lagi, sebab zaman berstudio kat Uitm Kedah dulu, Ok je sejuk-sejuk ni..


Tapi, ada satu level yang aku tak boleh tahan setiap kali kelas. Level 7! Masa tu pulak kelas Business Law. Bila sejuk...

Mula lah aku merepek..membayangkan bukan-bukan...

ALANGKAH BAGUSNYA...kalau aku...
pakai..



so fabulously elegant, and wonderfully versatile."

Kan, dah cakap, aku suka merepek bila sejuk...
aku nak CHANEL je..tak nak yang lain. Buahahhaha....





Coco Chanel
sumpah smart

Wah, aku memang admire habis Jacket CHANEL ni, dan COCO CHANEL ni memang Idol aku la bab dunia fashion ni.
(wah, bila aku minat fashion ni)
Sebab design dia macam best gile.nampak high class sangat-sangat
tapi sesetengah orang cakap DESIGN ORANG TUA. oh please lah.
 T_T 

Tapi jacket ni memang aku nak! nak! nak!  




NAK!!


 *i do not own the photo*
*Nak bukak business apa ni erk? biar mampu beli tu..hihi*

2 comments:

Princess Feyqa said...

u minat jaket n i minat their handbgs teehee

B33HA B3n said...

handbags pun minat jugak..tapi tak mampu..tu..pendam dulu...

eh, tp jacket ni pun x mmpu jugak!tehee...