Monday, March 26, 2012

DIARY ONLINE

Rasa nak gelak.
Tadi lepas balik kelas aku teringat pasal SMS kawan aku cik siti atau Od, 
jadi aku buka telefon bimbit dan baca semula SMS dia,

Sepanjang 3 page eh page ke orang panggil? Aku paling suka ayat last
"Life is wonderful if you know how to live"
24 March 2012 
7.45 am

tiba-tiba..

tuuuut ...tuuuuut...

panjang umur...ni bukan kali pertama bila aku tengah cakap pasal dia or tengah ingat atau tengah buat apa-apa berkaitan dia tiba-tiba dia call..Berkali-kali. Aku rasa dia ni memang panjang umur. Keh keh keh,,,

bila panggilan di angkat rasa bunyi bising dengan suara-suara kanak-kanak ,budak-budak sekolah. 
Juga...aku dengar suara seseorang bersuara dengan "lantang" 

"Heyy...Heyyy.,...heyyyyy.""

Kalau aku jadi murid murid..lagi bising aku dalam kelas..almaklumlah cikgu jerit hey hey hey comey sangat. Tak takut langsung. 

Aku gelak sorang sorang. Sah, dia salah tekan or tertekan sendiri. 


ATAU dia saja nak jeleskan aku , sebab dia cikgu. Keh keh keh. Tak de keje nak fikir negatif.

Lepas tu kakak aku call, nak jemput aku di Kolej ajak ke bandaraya Kuala Terengganu sekejap.
 Dalam kereta kakak aku tanya 

"Weh bape lame erk dari sini ke KT?"

so aku jawab la..

"About 15 minutes"

"Berapa KM erk?"

"I'm not sure but dont worry i will inform you later"

"Aku lempang jugak budak ni karang"

Keh keh keh..salah kah aku kerana mengaplikasi pekerjaan aku dalam urusan pribadi? Salah kah aku kerana menggunakan perkataan "I'm not sure but dont worry" 

Kakak aku cakap sangat la poyo. Sopan sangat . Speaking berterabur..tak payah la gelikan telinga dia. 

Sampai hati tak support aku kan...

kan...benciiiiiiiiiii...

Oh tadi makan Hainan Chicken Rice at Pantai Batu Buruk  or literually  means UGLY STONE BEACH but in reality it is a beautiful beach. :P keh keh keh

RM5 je..tapi sangat kenyang dan sedap

Wah, diary online ni kiranya . Sume benda nak citer.. Makan tengah hari tadi cekik darah tak mau citer? Oh, Ganu makan mahal la. Hee..ade jugak idea aku tulis hari ni kan? Semata-mata nak kekalkan Buffered earning..heheh..tulis je pape..janji setiap hari update. 

Okay, manuskrip! Sambung!  

1 comment:

Princess Feyqa said...

Aigoo nasi ayam ke tu?? oh I miss it so much! T_T cant to going back sob3

Berkenaan belanja tu usually makan 10000won per day ~ RM30. Tak masuk beli jajan lagi huhu.So every week I keluarkan duit 100 000 won ~ RM300 T_T