Tuesday, June 26, 2012

TENTANG RASA


Ketika entry ini ditulis, aku sedang menikmati deruan air terjun yang cukup terkenal di daerah besut. Menikmati khazanah alam yang semakin lama kian di khianati manusia.

Sambil memerhati Encik F Mandi dengan gelak ketawa..serta rakan-rakan .. Rasa tenang, penuh rasa aman. Ayat aku pahal cam ni..

Dalam sekelip mata, hidup aku berubah. Rasa berteman. Sebulan yang penuh misteri. Bagaimana suatu gurauan itu, boleh membawa kepada suatu yang serius?

Aku penat . Aku mahu tamatkan pencarian. Aku mahu akhiri penantian. Selama aku hidup selama 24 tahun, belum pernah aku rasa sebegitu di ambil tahu, sebegitu di beri sokongan.

Tiada siapa yang pernah peduli tentang kewujudan aku, seperti mana dia menyedarinya.

Untuk semua manusia yang menanti kehadiran insan tersayang dalam hidup kalian...cubalah untuk ciptakan imaginasi anda.. Insyaallah..dia akan datang..malah lebih sempurna dari imaginasi mu.

Untuk dia..terima kasih kerana mengembalikan kepercayaan, terima kasih .

Terima kasih encik F.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: