Saturday, June 30, 2012

AKU , DIA DAN KAMI.


Kali ke dua mengepos gambar yang ter lalalalaa di blog. Berada di sebuah resort selama 17 hari bersama sama dan hari ini adalah hari ke 12:

Sedang sibuk bertungkus lumus menyiapkan assigment. Aku hanya memerhati dia. Mungkin perbezaan taraf pendidikan yang terlalu ketara membuatkan aku rasa sebegitu rendah..

Tapi aku rasa bertuah.. Dia tetap membantu..kami beda..aku menyertai program ini kerana ingin terbang..tapi dia sekadar hobi.

Tentang cinta yang datang perlahan membuatku, takut kehilangan. Aku takut kehilangan..

Ketika sedang menaip entry ini..dia sedang memerhatikan aku sambil tersenyum, pertama kali rasa sebegitu di beri perhatian..setiap apa yang aku lakukan, ada tindak balas, ada responnya.

Terima kasih tuhan.

Untuk rakan-rakan..yang mungkin mengenali..tertanya tanya bagaimana semua ini terjadi..jujur, aku tak punya jawapan. Kui kui kui.

Aku cuba tulis dengan penuh sentimental..penuh romantis..tapi tak boleh nak buat..jadi pelik..tak sama macam sebelum ni..porqueee?????

Tuhan, berikan kami jalan, supaya segalanya berjalan lancar.   

Untuk awak, will u forget me the next morning??

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

therosputih said...

beeha
lama akak follow blog hang....doa akak bersama mu...