Friday, July 13, 2012

LEBIH DARI INDAH

Cinta itu aneh. Tak terlihat, malah menyentuhnya pun tidak.

Cinta tidak perlukan paksaan..cinta perlukan kerelaan..kerelaan di cintai dan menyintai.

"saya tak suka sangat gini"

Aku diam. Mungkin tersentap, mungkin terkejut. Rasanya agak keterlaluan permintaan aku kali ini. Telefon bimbit ku letak jauh dari tangan. Cuba bertenang. Tapi kata -kata dia masih di minda.



Dia..dia..

Rasanya aku tak perlukan sebab kenapa aku benar-benar sukakannya. Aku tak perlukan sebab aku tak perlukan punca.

Kurang dari 5 minit permintaan ku dipenuhi walaupun ayat yang keluar dari mulutnya cukup menggerunkan hati aku.

Rasa bersalah seperti memaksa.

Tidak. Aku tidak memaksa. Mungkin juga aku menguji ketulusan hatinya.

Aku tahu dia membaca..tapi salahkan aku berterus terang

Ti amo..aishiteru, wo ai ni, ich liebe dich, I lap u. Keh keh keh...



Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

boleh buat lagu ni .. HUHU

E'in said...

tol.. cinta xleh dipakse..