Monday, August 13, 2012

Wanna be Manis?

Da lama kot tak buat review pasal make up. Padahal g kerja 24 jam make up.Tak make up sampai surat cinta. Lol. :D

 Da rasa tak baby baby lagi dah kulit I..ok tipu.


Hari tu,da lama lah ni..bulan lepas,  balik dari dating dengan Faiman , Aku telah termasuk secara tak sengaja ke The Body Shop. Sembang dengan sales girl macam banyak je duit nak beli..padahal nan hadoo..Lepas tu Faiman plak ralit bukan ralat dekat barang-barang lelaki. Yes bagus!!

Hasil rembatan Faiman telah melayakkan aku memiliki ini


Macam sebelum ni aku pernah review yang Etude House punya kan? Kali ni The Body Shop pulak. Hasilnya sama seperti Etude House, tapi yang ni tahan lebih lama.

Kita sapu dekat bibir, biar kering, sapu lagi, kering, sapu lagi. Warnanya sangat cantik. Aku tak boleh nak tunjuk bibir aku, sebab nanti tergoda pulak di bulan puasa ini. Muahaha...Model budak kecik tak de, pergi sekolah tak balik lagi. So tengok dekat tangan aku dah


Bila sapu banyak kali warna tu akan naik dan kekal tahan lama.Aku rasa sekarang lipstik macam dah tak relevan lagi dah...eh memandai je aku bagi pendapat. Tapi betul la..mungkin pada aku, aku tak sesuai pakai lipstik..kalau lip tint macam ni okay la ...

oh ye, Harga asal cuma RM45 tapi aku dapatkan dengan harga RM15 je..

Lalalallalala....


Aku redeem point hasil rembatan Faiman.Dapat baucer RM30..so cuma tambah RM15 je lah.  TQ love!

#entry tertangguh..simpan dalam draft sampai berkulat. Hari ni baru sempat publish. sebab dalam fon susah nak tengok draft punya. nape tah.

1 comment:

Princess Feyqa said...

dh lame x shpg brg cosmetics lgi2 bila pk nak tamatkn zmn bujang rse main mls nk solek huk3!