Thursday, September 27, 2012

TEMPAT DATING PILIHAN

Aku sebenarnya kan..aku selalu berangan kalau dating dengan BF..aku nak pergi galeri seni. Nak tengok lukisan dengan cinta hati. Wakakaka...jiwo...jiwo...eh korang pun sama. Cuma tak de blog nak bercerita ataupun tak reti nak menulis, Konon takut sangat di katakan jiwang..padahal korang pun sama romantis macam aku. Coy.,

okep...sebenarnya..aku suka sangat masuk Art gallery. Aku memang kerap masuk tapi belum pernah aku masuk sambil menilai lukisan lukisan tu bersama sesiapa. Biasanya aku nilai sorang sorang dan berangan sorang sorang.,

Tapi,

Ketika semua ni berlaku...aku masih belum rapat dengan Faiman...sebenarnya aku macam tak sedar langsung kewujudan dia. Tapi...ketika kami ke Numismatik , Faiman berjalan dengan aku dalam Gallery tu..sambil suruh aku terangkan kefahaman aku tentang lukisan lukisan di situ. Haha..Romantik gila. Aku sempat terdetik dalam hati..."eh..macam yang selalu aku angan angan kan, tapi orangnya tak pasti"
Tapi jujur aku cakap, aku belum ada hati langsung dengan Faiman. Cuma aku macam tak care sikit dengan dia memandangkan dia adalah stalker aku yang langsung tak berjaya. Tapi sekarang macam aku plak yang asyik stalk dia..haha.



Masa gambar ni di ambil, Faiman ada dekat belakang...nampak tak? and aku pernah cakap dalam entry sebelum ni...dengan gambar yang sama and aku perkenal kan dia sebagai manusia yang berjinak jinak nak jadi stalker..haha! Hari ini..dia adalah Faiman!!



Lukisan pertama yang kami bincangkan. Maaf aku lupa nama pelukis. Tapi gambar ni.. ada maknanya tersendiri...kan? Aku berani kerat jari...Faiman mesti tak ingat pasal lukisan ni..dan situasi ni..kan kan..
jadi motif aku tulis entry ni ape dia??? haha..tak de motiff..keh keh keh..


BYE!!

No comments: