Monday, September 3, 2012

PART 3: GEMIK SI KUCING TERTOHOK

Bersambung dari PART 1 & PART 2

Tadi Faiman bagitau Gemik tak sihat sket. Hurm...
okep okep..aku nak sambung cerita lepas balik dari klinik dan dapat bisnes card kucing tu,.

Sampai rumah,masa tu aku duk umah mak cik aku, sebab parents aku tak de balik Setiu. So,  misi seterusnya adalah sapu ubat dekat mata Gemik. Faiman cuci mata dia yang dah bertempek tempek taik mata. 


Sangkar Tupai jadi sangkar kucing
dan plastik ubat Gemik, Tissue dan kunci kereta.
Faiman beli ubat dekat Farmasi . Harga RM5. Lupa dah nama ubat tu. Kalau kucing korang sakit mata, pergi je Klinik terus. Tak payah google google macam orang tu. Buahahha..

motif nak fokus dekat ubat,
Tapi terfokus dekat baju.
=.=
Kemudian misi letak ubat dekat mata Gemik. Disebabkan aku sangat takut nak pegang kucing, Faiman jugak yang letak...aku sebenarnya tak boleh nak pegang kucing sebab aku bayangkan tulang tulang dia bergerak gerak buat aku rasa..."eiiuu..geli geli..nape gerak.."


Gemik masa nak sapu ubat tu..sopan je...hee..comel.Lepas sapu ubat tu kan..dia lari menyorok...

dekat celah celah pasu...dekat situ sejuk sket kot...sekarang Gemik Faiman yang jaga. Kalau aku jaga takut tahan 2 hari je..Ye lah...nak pegang pun takut. Tapi sekarang da berani sket la..skeeeet la...

Ni la Gemik di bawah jagaan Faiman..Membesar dekat kuat ye Gemik!! Biar Gemuk , Kalau Faiman bebel peha awak macam PUNCHING BAG ke..ignore je wokeyh Gemik! Caiyoookk..membesar dengan kuat! Lap U Gemik...

Daaaaaaaa....

TAMAT sudah kisah cinta yang perlu di kenang. Buahaha...

No comments: