Monday, February 11, 2013

NATURE: BUNGA MANGGIS

Hai semua!Rumah baru kami sebelah rumah atuk. Setiap petang boleh di katakan aku ke rumah atuk. Depan rumah atuk ada pokok manggis.

Pokok manggis ni kan, mana mana pun kalau aku perhati..memang cantik dari segi warna, bentuk. Cantik.
Ini pulak bunga nya.


 Cantik betul. Rasa nak abadikan dalam sebuah lukisan. Buahahhahaha.,.

Okay tu je. Sesi mengenal bunga manggis. Mana lah tau korang tak pernah tengok bunga manggis. Bunga Cempedak pernah tak korang tengok?  hoha hoha..

6 comments:

nadhirah. said...

depan rumah ada pokok manggis, tapi tak pernah tengok bunganya..haha.. cantik la bunga dia.. hehe

NARDtheNERD said...

Cantik tp kelopak dia 4 je? Hihi.

Sally Yatiey said...

Cantiklah.. :)

B33HA B3n said...

nADHIRA: eh x pernah tengok..hee..lps ni pg la tengok..cantik.

B33HA B3n said...

nard: Ha ah la kan 4 je kelopaknya..

B33HA B3n said...

sALLY: Yeah..sangat!