Sunday, February 10, 2013

NATURE: OH MY KNOWLEDGE

Hari ni nak cerita pasal serangga lain pulak. Masa ni aku jumpa dekat kawasan resort tempat aku kursus  hari tu. Mula mula tak perasan apakah menatang ni., Ingatkan daun je, so aku nak sapu dengan tangan.

 Tiba tiba rasa macam pelik daun hijau melekat dekat pintu.
 Bila perhati betul betul. EH!!! serangga!!
Faiman cakap dia selalu jumpa time time naik gunung. Dalam hutan banyak. Lagi pelik pun ada.Aku yang jakun ni, tetiba rasa kagum gila dengan serangga ni.


Tapi paling sedih,
Aku tak tau apa nama serangga ni, Anyone???


Tolong bagi tau aku. Tak tau nak google apa. Hee..

#OH MY KNOWLEDGE!!! serius kena banyak membaca dan bertanya!

:'(

4 comments:

Princess Feyqa said...

subhanaallah cantik sgt! tp fyqa pon xtau apa nme dia.. jom kte bg dia nama dedaun hehe

yaya c domo said...

masyaAllah.. its amazing.. :) huhu

B33HA B3n said...

feyqa: Dedaun? Cool!!

B33HA B3n said...

yAya: ^___________^